THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday 24 July 2011

menyakit an aty aku

peh ! sumpaa aku bncie kau ! dry dlu munx aku bncie kau ! dsar x sdo dry ! peh ! aku mmg ckop bncie lha at kau ! da lha kedekut ! pastu over lak t0o , hallamak ai ! peh darah aku da naek nyh ! aje kne drah tnggi nyh karng ! korunx nux tawu ta , dye t0o da ler sker post at wall owang ! post yunx ngabong-2 ! psl cinte lha , cintot lha , hallamak ! lau ad pakwe t0o ta per lha ! nyh saje nux trik perhatian owunx ! haiyya !! ta da modal ka ? anco lha kau ! n ag 1 aku munx pntang lau owanx kedekot nun aku ! mmg pntang ! peh ! na-2 dux amirah ahmad ! ye lha , aku mlz lha nux ngutok-2 ank yatim , emh .. forget it ! uke . iter sambonk alex psl tdy ! hah ! udx klz aku un gmy yunx ta sker at dyer . ala byase lha nun prangai dyea t0o .  mse t0o aku nux nenox dyea bce komik ap . peh ! pulak dyea ta ksik aku nenok dye bce bku ap ? aje hawaw ! ( bak kate biha )aku nux nenox kulit bku un ta bulee ! apahall nun udx t0o ! past0o asik cite jea psl FB , klo skit ta per , nyh pnjang nux mam ! tawu lha uma tenet ta da ! ta pyh lha smpy nux ajux owunx p cc ! uma aku ad tenet wat per lha nux p cc ? wat mngabez an wet aku jea . baek aku wat topap ! ( asek topap jea )pastu cite psl abg angkat lha ! hallamak ! aku un ad abg angakat lha ! ta der lha smpy nux heboh-2 smpy 1 klz . peh ! mntang-2 lha kau ad abg pom 2 ! lau ta da lme aku lasing kau lha , ehhhhhhh ! kang aku jdik hjh bakhil kang ! bhahah , ( da lengoh daa tngn tliz nyh ) daa lha aku ta twu nux tliz apee ag , k lha tngn aku daa lengoh nyh ! buby !!

0 comments: