THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 3 August 2011



heyp ! nme aku siti nurbahiyah sarif , tpy family aku pnggl aku lydia , aku fom 1 anggerik , aku sch at SMK sungai rambai , sch yunx best ! aku ( daa mcm tliz biodata daa ) adee bff , nme dyea amirah fatinah shahidin and maisarah hanis selamat , dyeowunx baek nun aku aw ! aku cyunx dyeaowunx !  , , kadang-2 dyeaowunx t0o klakar gax, nux-2 mai ngn apin , bab-2 lawak nyh dyeowunx lha juare !
       aku sygz kauorang ! eyah , mai , apin ! ily !  sygz gilax ! tpy kau jea yunx ta syg aku ! heheheh , syg ta ? lau kau ta sygz aku un ta pee ! aku un ta pakse !
          aku kan , tegingin nk pandai mcm as , zaira , apin , tpy aku mlz nux blajo ! tpy nux pandai ! apee lha aku nyh ! aje hawaw ! aku nux pnday bab aku nux blajo at luau negare , aku nux blaja at america , aku un ta tawu bab apee aku nux blaja at sane . sbb best kowt , lgy pun sejok an at sner , aku pun tegingin sangat nux p korea , t0o un aku ta tawu bab apee aku nux p sane , :) , hehehhe ...
        lau kauorang nux tawu , aku nyh suke , sangt-2 makeup . dry aku kecit ag ! heheheh , pkay gincu , blusher , bedak compeq , eye shadow , eyeliner , ag apee ta , 
        aku un ta tawu napee aku sukee sngt-2 makeup , kau sukee makeup ? alaa , sume pompuan suke makeup yerk ? tpy adee gax yunx ta sker makeup-2 nyh , bak kate dyeaorng , cam busuk jea ! hehehehe ,
         cite-2 aku nux jdi suri rumah sepenoh mase , eh ! ta dee lha ! aku nyer citer-2 nux jdix pensyarah ! p an aku ukan nyer pndai sngt un , pekse pat 6-be bpe jea la kan .. aku nyh mate duitan jugax lha , sikit jea , ta bnyak un ,, hehehhe . 
        eyah nun aku mmg sntiase b-samee , sme gax nun maisarah , lekat jea , hehehehe , orang yunx ngate aku ! benci gilaa bapax ! saper yunx terase , dyea lha orang nyea ! aku ,,, pehhh ! pntang aw lau adee orang akp ngn aku , adee udx nyh ngumpat psl aku , ninininini , ape nyh hah ? kau ta tawu ker yunx ngumpat t0o dose ? kau na tawu ta , dlam neraka , yunx paling ramai adelha perempuan , sbb dyeorang kuad mngumpat ! yela , aku tawu ,, aku un pnh , ngumpat , tpy aku jgx ingat an dry aku gax laa an ? tpy ,, pleaze lha , aku pdah-2 ta suke aw orang ngumpat pasal aku , nux-2 dax tuuuuuuuuuuutttt , peh , ta paya akp ,mmg mngumpat nyer  ! 
         nux-2 udx 1 M , nux ajee aku chiilli an mulut dyeaowng ! era , pika , khadija ! pehh ! barasap telinge aku dngo dyeaowang ngumpat pasal 1 A , apee ite owang buad sumee slh ! mse men bolaa jaring t0o , mlz lha aku nux ungkit-2 pasl mereka ! huh !!!!!!!! lu bikin wa panz lha mina ! 
          hah ! adee ag 1 tine nyh , adush ! dyea p boco an ahsie udx 1 A ?! PEH ! hangen gilaa bapax ! ary t0o aku ngenjeng dyea , t-dyam dyea , hallamak ai ! kau pk aku hamak kea ? k lha citer asal benda laen plax . mlz nux citer pasal nyh ag ,,
           aku sukee nenox citer spongebob squarepants ! chumeell ! dyea nun patric an , cum bodo-2 jea , cum sewel cartoon , hehehhehe , aku ta sukee squidward , lowad jea , nyampaa lax aku nenox ! muram jea , ta pnh heppy ! p spongebob ta pnh muram , lau muram un sekejap jea , ,  
           um ,,,, k lha , nux chow dlu , buby !





                     

0 comments: